• Zie onderstaand het reglement:

Teylingen is een zeer gezonde vereniging, die steunt op de werkzaamheden van het grote aantal vrijwilligers binnen alle geledingen in de vereniging. Zonder hen zou de stabiele gezondheid niet mogelijk zijn.
    Op sportief gebied begint het als basis bij de jeugd, maar het eerste elftal (selectie) draagt toch als vlaggeschip de vereniging naar buiten uit.
    Bij Teylingen staat de inbreng van eigen spelers hoog in het vaandel, waarbij de bij meerdere verenigingen ingevoerde geldelijke vergoedingen absoluut achterwege blijven.
    Een goede sfeer en gezelligheid binnen de selectie, maar uiteraard ook de prestatiegerichtheid zijn al jaren bepalend voor het niveau, waarop de selectie presteert.

Om te blijven voldoen aan de bovengenoemde criteria en de selectie in stand te kunnen houden en mogelijk uit te breiden, is een aantal jaren geleden de groep “Vrienden van Teylingen” in het leven geroepen. Met als doel de selectie financieel te ondersteunen door middel van het organiseren van activiteiten, waaraan ook de betreffende sponsorvrienden kunnen deelnemen. Hierdoor wordt de band tussen de selectie en de sponsorvrienden ook versterkt.

De financiële ondersteuning bedraagt een bijdrage van tenminste € 5,00 per, door het eerste elftal, behaald wedstrijdpunt in competitieverband.
    De minimumbijdrage per seizoenshelft bedraagt € 50,00 en het maximum bedrag per seizoenshelft is € 100
    Dit houdt in, dat per seizoenshelft tenminste een bedrag van € 50,00 in rekening wordt gebracht, zodat in ieder geval de bijdrage minimaal € 100,00 per seizoen bedraagt en maximaal € 200
    Doel:Financiële ondersteuning van de selectie door middel van het organiseren van activiteiten.
    Ondersteuning door “Vrienden van Teylingen”.
    Bijdrage: Tenminste € 5,00 per, door het eerste elftal, behaald wedstrijdpunt in competitieverband.
    Minimaal € 50,00 en maximaal €100 per seizoenshelft.
    De activiteiten zullen in de loop van het seizoen worden bepaald, waarbij inbreng van ideeën door de deelnemende “Vrienden” welkom is. Uiteraard is het beschikbare financiële budget ook bepalend.

Informatie en aanmelden mogelijk bij: Kay Nieuwenhuizen, Frank Mens, Mark van der Heiden, Wessel Zonjee, Dennis van den Nouland

Aad Reeuwijk Koen van der Vlugt
    Albert Vink Koen van der Vlugt (s)
    Anton de Boer Koos van der Vlugt