• JO11-3 presteert goed op het Heitinga toernooi

  • Wat een topdag op het ARC Heitinga Toernooi voor de Jo11-3! 💪⚽
    De jongens hebben keihard gewerkt en werden nét geen poulewinnaar: op één doelpuntje na eindigden ze knap als tweede in poule E.

    Daarna gingen ze volle bak de B-finale in tegen de nummer 2 van poule F. En wat deden ze het goed: een overtuigende 3-1 overwinning! 🎉 Wat uiteindelijk goed was voor een mooie 3e plaats overall.

    Alsof dat nog niet genoeg was, hadden ze ook een wel héél bijzondere scheidsrechter: niemand minder dan Kevin Blom. Natuurlijk moesten ze daar even mee op de foto📸😃

    Kortom: een super geslaagde dag !