Wat een topdag op het ARC Heitinga Toernooi voor de Jo11-3! 💪⚽
De jongens hebben keihard gewerkt en werden nét geen poulewinnaar: op één doelpuntje na eindigden ze knap als tweede in poule E.
Daarna gingen ze volle bak de B-finale in tegen de nummer 2 van poule F. En wat deden ze het goed: een overtuigende 3-1 overwinning! 🎉 Wat uiteindelijk goed was voor een mooie 3e plaats overall.
Alsof dat nog niet genoeg was, hadden ze ook een wel héél bijzondere scheidsrechter: niemand minder dan Kevin Blom. Natuurlijk moesten ze daar even mee op de foto📸😃
Kortom: een super geslaagde dag !