• JO11-3 start seizoen voortvarend!

  • De jongens spelen dit seizoen voor het eerst in de JO11, nadat ze vorig seizoen nog in de JO9 speelden. Maar ze doen het geweldig!
     
    Woensdag hebben ze hun eerste wedstrijd gespeeld tegen de JO11-6 van Foreholte. Deze wedstrijd wonnen ze met 17-0! Zelfs een penalty tegen werd door keeper Valentijn keurig uit het doel gehouden.
     
    Afgelopen zaterdag gingen ze al vroeg de auto in. Op naar de wedstrijd tegen de JO11-9 van Katwijk. In de eerste helft waren ze een beetje onder de indruk van de lengte van de spelers van Katwijk en ging de stand aardig gelijk op. 4-4 aan het eind van de eerste helft. Na een peptalk van trainers Cees en Eyup waren ze er helemaal klaar voor en bleven de doelpunten komen. En ook in deze wedstrijd werd een penalty die ze tegen kregen keurig uit het doel gehouden door keeper Sem. Eindstand: 4-10 voor Teylingen! Toppers! Een heel lekker begin zo aan het nieuwe seizoen 💪