• Teylingen JO11/12 tegen ADO meisjes

  • Zondagmorgen kregen de jeugdspelers van 𝗧𝗲𝘆𝗹𝗶𝗻𝗴𝗲𝗻 𝗝𝗢𝟭𝟮-𝟭, 𝗝𝗢𝟭𝟭-𝟭 𝗲𝗻 𝗝𝗢𝟭𝟭-𝟯 bijzondere ervaring. In twee gecombineerde teams speelden zij een 𝗼𝗲𝗳𝗲𝗻𝘄𝗲𝗱𝘀𝘁𝗿𝗶𝗷𝗱 𝘁𝗲𝗴𝗲𝗻 𝗱𝗲 𝗺𝗲𝗶𝗱𝗲𝗻 𝘃𝗮𝗻 𝗔𝗗𝗢 𝗗𝗲𝗻 𝗛𝗮𝗮𝗴. Op 𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁𝗽𝗮𝗿𝗸 𝗪𝗲𝘀𝘁𝘃𝗹𝗶𝗲𝘁, het complex van voetbalvereniging 𝗪𝗶𝗹𝗵𝗲𝗹𝗺𝘂𝘀 𝗶𝗻 𝗗𝗲𝗻 𝗛𝗮𝗮𝗴, mochten de jongens 11 tegen 11 aantreden op een groot veld – een unieke belevenis.
     
    Hoewel beide Teylingen-teams hun wedstrijd verloren, was het resultaat eigenlijk een beetje bijzaak. Spelen op een groot sportcomplex en tegen een proforganisatie als ADO Den Haag maakte enorme indruk. De spelers hebben genoten, veel geleerd en vooral heel veel plezier gehad.
     
    Deze leuke sportieve ontmoeting werd mogelijk gemaakt door 𝗖𝗲𝗲𝘀 𝘃𝗮𝗻 𝗱𝗲 𝗭𝘄𝗲𝘁 𝗷𝗿., die dankzij zijn connecties met de trainer van de ADO-meiden dit bijzondere duel wist te organiseren.